perjantai 12. marraskuuta 2010

No more empty words

Okei nyt on siis perjantai, jee! Tämä on ollut ehkä raskain viikko ikinä, eikä vähiten pääsykokeiden takia. Ne muuten meni ihan kivasti, kiitos vaan kysymästä. Psykologin haastattelu oli outo, mutta siitäkin selvisin ihan kunnialla.. Kai, mistäs minä mitään tietäisin.
Viikonlopun suunnitelmat eivät ole mitään päätähuimaavia, mutta sen verran voisin kertoa että lähden sunnuntaina Rukalle kanssaeläjäni ja hänen perheensä kera. Luvassa on hurjasti jännitystä, koska en ole koskaan lasketellut ja nyt mulle on jo pakattu mukaan lumilauta ja kaikki kamppeet, pelottavaa..
No siis se asia siinä oli että en vielä tiedä viitsinkö ottaa konetta mukaan, meidän nettititikku tuskin edes suostuisi toimimaan siellä. Täällä päässä siis tulisi olemaan melkoisen hiljaista blogirintamalla sitten.
Siinäpä minun kuulumiseni, nyt lähden ostamaan tarvikkeita isänpäiväkakkuun ja kuuluisaan sappisalaattiin (kerrankin voin tehdä sitä kun ei tarvitse kysyä kenenkään muun mielipidettä). Ihanaa viikonlopun alkua!

Tässä teille yksi ehdoton lempparibiisini, en kyllästy tähän ikinä..




-Laura

3 kommenttia:

  1. Raportoihan toki mielipiteesi sappisalaatista. Jos et tykkää, niin voin kyllä tulla hakemaan sen pois nurkista!
    Vitsi, mä en olekaan pitkään aikaan kuullut Tiger Louta. Ketuttaa vaan mielleyhtymät siihen aurinkolasi-Horatioon.
    Voin luvata että tuut olemaan varsin kipeänä lautailukokeilusta, mutta on se ihan hauskaa ennen kuin se alkaa olemaan tylsää.

    -E

    VastaaPoista
  2. Siis mitä mitä häh?? Lähdet Rukalle, miksi mulle ei nykyään kerrota enää mitään!!! :D
    -Kaisa

    VastaaPoista
  3. E: Sappisalaatti oli hyvää! Ja kyllä kieltämättä vähän pelottaa tuo lautailu kun en ole koskaan ollut missään lajissa mitenkään hyvä, mutta kokeiltava se nyt on..
    Kaisa: No onneksi edes luet tätä blogia. :D Kait mä luotan liian hyvin perheemme tiedotustoimintaan, ei näköjään enää pitäisi..

    VastaaPoista