perjantai 5. marraskuuta 2010

Jag har till och med surfat på nätet

Luen blogeja huomattavasti useammin kun kirjoitan. Mielilukemista löytyy aika monien aihealueiden parista.

Ykkönen 4eva:

1000 Tiny Things I Hate

Ihan mahtava. Harmi, että minun ja Jon Brownin nerokkuuden tasoissa ei liene muuta samankaltaisuutta kuin päivitystahti.

Lievää ruotsi/ruotsalaisuusobsessiota:

(Yksi haaveistani on muuttaa jonnekin Skåneen, oppia puhumaan skånskaa ja työskennellä pullonpalautuskoneessa kuten Kjell Bjarne. Tosin hän ei luonut uraansa Skånessa, mutta minäpä loisin.)

Sama suomeksi

Magnus on niin mainio. Facebook-yhteisöstä  "Vi som kommer att minnas Radio X3M:s A-laget med Petski, Magnus och Kinkku" pitäisi kyllä tykätä.

Burberry Fields Forever

Wannbe-karppaajan ruokablogivalinta:

viva ciabatta!

Jotakin tenhoavaa tuossa vain on, vaikka mä en ole ikinä edes leipää leiponut enkä varmaan hetkeen leivokaan.

Salainen paljastus:

Saks In The City

Kyllä vaan, minäkin joskus vilkaisen jotain muotiblogeja. Ei kyllä uskoisi, pari viikkoa sitten kun Late näki minut normaaleissa vaatteissa ainaisten treeni- tai lenkkivermeiden
sijaan niin sain hänet vallan sanattomaksi. No kuitenkin, tuon blogin kirjoittaja on aika très chic. Meikäläinenkään ei ole mikään keiju kevätmakea (pikainen googlettelu paljasti, että tuota sanontaa ei taidakaan olla olemassa, joten käytetäänpä sitten vaikka kuivan kesän oravaa.), mutta harmillista että mä olen todella kaukana tuollaisesta.
Eikä se nyt valitettavasti taida johtua siitä että mä en ikinä käyttäisi korollisia kenkiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti